קניון עם כלבים – מה חשוב לקחת בחשבון

קניון עם כלבים – מה חשוב לקחת בחשבון

תוכן עניינים

יש אנשים שאוהבים לעשות כל דבר שהם יכולים עם הכלב שלהם. לצאת איתם לריצת בוקר, טיולים בטבע, פיקניקים בשטח, להיפגש עם חברים או לשבת בבתי קפה. לכל מקום שהם הולכים, ייקחו את הכלב שלהם איתם. הם לא רוצים שהוא יישאר בודד בבית והם לא רוצים להיות לבד. אם הכלב הוא חברו הטוב של האדם, אז הם מממשים את האמירה הזאת במלואה.

אחד המקומות בהם אנשים רבים נוהגים לבלות עם הכלבים שלהם, הוא קניון. בישראל כידוע, יש בכל יישוב כמה וכמה קניונים ומרכזים מסחריים, שם בדרך כלל אנשים נוהגים לעשות שופינג על בסיס קבוע, לשבת בבתי קפה ומסעדות או להיפגש עם חברים. לכן זה לא מפתיע שהם בוחרים לבלות שם עם הכלב שלהם.

השאלה היא, האם בילוי במתחם קניון עם כלבים הוא דבר אפשרי, האם זה נכון וחכם, וכיצד רצוי להתכונן לבילוי כזה מבעוד מועד, בצורה נכונה ובטוחה. לפני שנענה על שאלות אלו, צריך לזכור שני דברים: בילוי בקניון יכול להיות מאתגר עבור הכלב עצמו, שאיננו רגיל בהכרח למפגש עם כמות כל כך גדולה של אנשים זרים בבת אחת וכן עם התרחשויות שונות שעלולות להיווצר במקום. אך בילוי של כלב בקניון, יכול להיות גם מפתיע, מאתגר ואפילו מפחיד עבור אנשים שאינם מכירים אותו וייפגשו איתו במהלך הטיול שלכם.

איך מבלים בקניון עם כלבים?

לפני הכל, צריך לומר, לא לכל קניון אפשר להכניס כלב (הכוונה היא כמובן לכלב רגיל, מאחר ובמקרה של כלב נחייה לעיוורים זה סיפור אחר). לכן, לפני שאתם הולכים אל קניון עם כלבים, רצוי מאוד שתבררו שאכן אפשר להכניס אותו.

במידה ואפשר, תשאלו את עצמכם אם זה נכון וחכם מצידכם לעשות זאת. כלב בית שאיננו נפגש לעיתים תכופות עם אנשים בכלל ובפרט אנשים זרים, עלול לקחת את זה מאוד קשה, וזה יכול להיות מאתגר עבורכם. תשאלו את עצמכם, האם הטיול בקניון יכול להוות הנאה בשבילו ובשבילכם. לא תרצו למצוא את עצמכם נאלצים להחזיק אותו בידיים או להבדיל, לחזור הביתה, כי הוא לא מוכן לזוז או כי הוא נובח על כולם (סימן לפחד וחשש ולא בהכרח מתוך רצון להתעמת).

אחרי כל זה, אל תשכחו לקחת איתם רצועה מספיק חזקה ונוחה, אל תשכחו לקחת איתכם מחסום אם יש צורך, וכמובן שקית לצרכים (למרות שתמיד עדיף שהוא יעשה אותם מחוץ לשטח הקניון, במרחב הפתוח).

איך ביטוח חיות יכול לעזור לכם?

על מנת להימנע ממקרים מאוד לא נעימים, אחד הדברים שאתם חייבים לעשות זה לרכוש ביטוח חיות מחמד עם רכיב צד ג'. רכיב זה מכסה מקרים בהם הכלב שלכם גורם נזק לרכוש וגוף של אחרים.

כך, אם תיקחו אותו איתכם לקניון והוא יגרום נזק, אתם לא תצטרכו לשאת בהוצאות לבדכם, אלא תוכלו ליהנות מהחזר של חברת הביטוח על פי תנאי הפוליסה. זה יהפוך את הטיול שלכם בקניון להרבה יותר בטוח מבחינתכם.

 

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו